با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تصاویر نسخه‌ای از شیائومی 13T با برندینگ لایکا فاش شدند
عکس : ردمی K60 اولترا

گوشی شیائومی 13T که قرار است نسخه‌ای ری‌برند شده از ردمی K60 اولترا برای بازار جهانی باشد؛ یکی از محصولات مورد انتظار این شرکت به حساب می‌آید. با استناد به شایعات، شیائومی قصد داشته تا این گوشی را در دو نسخه متفاوت روانه بازار کند که یکی از آنها، دارای سیستم دوربین با برندینگ لایکا است.

چندی پیش، شاهد افشای رندر‌های مربوط به نسخه معمولی این گوشی بودیم و اکنون نیز تصاویری از نسخه با برندینگ لایکا توسط یک افشاگر توییتری با نام «سودانشو امبور» منتشر شده‌اند. در رندری که توسط این افشاگر توییت شده است؛ شاهد طراحی متفاوت بخش جزیره دوربین گوشی هستیم. وی ادعا می‌کند که نسخه با برندینگ لایکا، مخصوص برخی از بازار‌ها از جمله بازار اروپا بوده و کاربران برخی مناطق جهان مجبور به خرید نسخه معمولی گوشی خواهند شد. مسلما، همکاری با برند شناخته شده‌ای چون لایکا موجب عملکرد بهتر دوربین این گوشی می‌شود.

با استناد به مطالب فاش شده پیشین، این گوشی دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع اولد با رزولوشن ۱۱۲۰×۲۷۱۲ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی است و از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. شیائومی 13T احتمالا یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی را نیز به همراه خواهد داشت.

همچنین بعید نیست که نسخه دارای دوربین لایکا، با پسوند پرو روانه بازار شده و دیگری نیز نسخه معمولی شیائومی 13T باشد. در صورت حقیقت داشتن این امر، احتمال عرضه شیائومی 13T معمولی با چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. متاسفانه، هیچ‌یک از این گوشی‌ها درگاه کارت‌های حافظه microSD و جک ۳.۵ میلی متری هدفون را به همراه ندارند. به ادعای گزارشات پیشین، شیائومی 13T احتمالا در بازار انگلستان قیمت ۵۴۹ پوند را داشته و نسخه پرو نیز با قیمت ۶۹۹ پوندی به بازار می‌آید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین