با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
گلکسی A25 احتمالا یک ماه دیگر معرفی می‌شود
عکس : گلکسی A25
.

در حالی که گلکسی A24 در ماه می سال جاری میلادی روانه بازارهای مختلف شد، به نظر می‌رسد سامسونگ آماده معرفی و عرضه نسل جدید آن یعنی گلکسی A25 است. در این رابطه، گزارشی منتشر شده که تمام اطلاعات مربوط به مشخصات فنی و طراحی این گوشی را فاش کرده است. همچنین به زمان معرفی و برچسب قیمتی گلکسی A25 نیز در این گزارش اشاره شده است.



وبسایت Winfuture سه رندر از گلکسی A25 را به اشتراک گذاشته که طراحی آن را نشان می‌دهند. به طور کلی، میان‌رده جدید سامسونگ از همان طراحی مشابه نسل قبلی بهره خواهد برد ولی برخی تغییرات جزئی نیز در آن اعمال شده است. برای مثال، در سمت راست بدنه دستگاه شاهد یک برآمدگی هستیم که کلید‌های فیزیکی پاور و کنترل حجم صدا در آن قرار گرفته‌اند. همچنین به نظر می‌رسد پنل پشتی گلکسی A25 از طراحی نقطه نقطه برخوردار خواهد شد.

به همراه این رندرها، WinFuture همچنین برخی از مشخصات فنی گلکسی A25 را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. طبق این گزارش، گلکسی A25 به نمایشگر ۶٫۵ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس مجهز خواهد بود. قلب تپنده دستگاه تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ خواهد بود که با دو نسخه حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. البته حافظه داخلی گوشی تا ۱ ترابایت قابل افزایش خواهد بود.

انرژی موردنیاز گلکسی A25 توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. پنل پشتی این میان‌رده میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دیافراگم f/1.8، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 میدان ۱۲۰ درجه‌ای و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز در ناچ قطره‌ای نمایشگر جای گرفته است.

گلکسی A25 از احتمالا با جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و سنسور اثرانگشت کنار بدنه همراه خواهد شد و از NFC، بلوتوث نسخه ۵٫۱ و دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد. گفته می‌شود این گوشی با رابط کاربری One UI 6.0 در دسترس قرار می‌گیرد.

در نهایت باید اشاره کرد که گزارش WinFuture ادعا می‌کند گلکسی A25 با قیمت ۲۷۹ فرانک سوئیس (۳۱۵ دلار) به فروش خواهد رسید در بین بازه زمانی ۷ تا ۱۹ دسامبر (۱۶ تا ۲۸ آذر) برای بازارهای اروپایی معرفی می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین