با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تفاوت گوشی‌های اکتیو و نات اکتیو چیست
عکس : تفاوت گوشی‌های اکتیو و نات اکتیو
.

بعضی از گوشی‌ها از نظر تولید کننده‌ی ( اپل استور ) کشور مبداً، برای صادر شدن به کشور دیگر ممکن است مسائل حقوقی و محدودیت‌هایی داشته باشند به همین دلیل اپل استور های کشور مبداً، (برای مثال امارات) پلمپ گوشی‌ها را باز و آن‌ها را روشن می‌کنند و سپس آماده صادر شدن به کشوری دیگر می‌شود. به اصطلاح لاک شبکه کشور مبدأ باز می‌شود.



به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از ایمنا ازاین‌رو تنها پلمپ این گوشی‌ها باز شده، ولی دلیل بر کار کرده بودن آن‌ها نیست و از نظر سخت‌افزاری و نرم افزاری کاملاً با گوشی‌های Not-Active یکسان هستند.

این گوشی‌ها یک بار روشن شده؛ اما در ایران و با کد رجیستری کشور ما فعال‌سازی نشده که نشان دهنده نو بودن گوشی است. در مقابل گوشی‌های نات اکتیو به هیچ عنوان روشن نشده و به صورت پلمپ به دست خریدار می‌رسد. همچنین با چک کردن سریال نامبر گوشی در سایت اپل این پیغام که این دستگاه تا به حال روشن نشده را دریافت خواهید کرد.

مورد دیگری که شاید ذهن خیلی از افراد را به خود مشغول کرده، تفاوت قیمتی این دو است. باید گفت تنها دلیل تفاوت قیمت، اطمینان از نو بودن گوشی‌های Not-Active است، ولی اگر گوشی خود را از فروشگاه‌های معتبر و با گارانتی معتبر خریداری کنید، جای هیچ گونه نگرانی نیست.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین