با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
نصب خارج از اپ استور برنامه‌ها در آیفون ممکن می‌شود
عکس : اپ استور
.

همزمان با اجرایی شدن قوانین جدید فناوری در اتحادیه اروپا در هفته های آینده اپل نیز مشغول آماده سازی است تا به کاربران اجازه دهد اپلیکیشن ها را از منابع خارج از اپ استور دانلود کنند.

این شرکت تاکنون اطلاعاتی درباره این شیوه دانلود منتشر نکرده است، اما به نظر می رسد به توسعه دهندگان اجازه ندهد کمیسیون اپل و قوانین بررسی اپ ها را دور بزنند.



به گزارش سرویس اخبار نرم افزار سایت شات ایکس و به نقل از انگجت - ENGadget وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرده مالک اپ استور تصمیم دارد از توسعه دهندگانی که دانلود خارج از اپ استور به کاربران ارائه می دهند هزینه دریافت کند و همچنان درباره اپ هایی که از طریق فروشگاهش دانلود نمی شوند، بررسی هایی انجام می دهد. البته این قابلیت فقط برای کاربران iOS در اتحادیه اروپا و در راستا پیروی از قانون بازارهای دیجیتال این منطقه اجرا می شود.

هرچند در گزارش اشاره شده که این برنامه اپل نهایی نشده اما این استراتژی با دیگر تغییراتی که شرکت در سیاست های اپ استور در آمریکا ایجاد کرده همخوانی دارد. هفته گذشته اپل به طور رسمی قوانین خود برای توسعه دهندگان آمریکایی را تغییر داد تا آنها بتوانند فرایند خرید در اپ و سیستم پرداخت اپل را دور بزنند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین