با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ناتینگ فون a2 با شارژ سریع ۴۵ واتی
عکس : ناتینگ فون a2
.

طبق گزارشات و شایعات منتشر شده، کمپانی ناتینگ در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند جدید است. انتظار می‌رود که این گوشی، Nothing Phone (2a) نام داشته باشد. کارل پی، موسس این شرکتِ مستقر در لندن، تیزر های مرموزی را منتشر کرده است. هم اکنون، گوشی هوشمند آینده این شرکت در یک وب‌سایت صدور گواهینامه مشاهده شده است.

گوشی Nothing Phone (2a) با قیمت زیر ۴۰۰ یورو در راه است

حضور کمپانی Nothing در رویداد آینده MWC، که در ماه آینده میلادی در بارسلون برگزار می‌شود، تأیید شده است. ناتینگ فون 2a با شماره مدل A142 موفق به دریافت گواهینامه TUV شده است. لیست تاییدیه مذکور، نشان می‌دهد که این دستگاه از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

متاسفانه این گواهی، مشخصات دیگری را در اختیار ما نمی‌گذارد. لازم به ذکر است که گوشی Nothing Phone (2a) در گذشته نیز، موفق به دریافت تأییدیه های BIS و TDRA شده بود. دریافت این گواهینامه ها نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی این دستگاه نمانده است.



به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از ترنجی چندی پیش تصویر نمونه اولیه Nothing Phone2a فاش شد. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که این دستگاه دارای یک ماژول دوربین دایره‌ای ای شکل بوده که دو لنز دوربین درون آن قرار گرفته است.

چینش دوربین ها به افقی شکل بوده و دوربین اصلی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. ماژول دوربین با نوار های نوری LED Glyph احاطه شده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده Nothing دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ باشد.

شایعه شده است که تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ نیروی پردازشی مورد نیاز گوشی هوشمند Nothing Phone(2a) را تأمین خواهد کرد. همان‌طور که Gizmochina در گزارش جدید خود اشاره می‌کند، این دستگاه در دو نسخه با ۸ گیگابایت حافظه رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که ناتینگ فون 2a در دو رنگ مشکی و سفید قابل تهیه باشد. قیمت این دستگاه زیر ۴۰۰ یورو پیش‌بینی می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین