با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
پیکاپ بهمن G9، برنامه فروش بزرگترین پیکاپ آفرودی ایران
عکس : بهمن G9
.

گروه بهمن برنامه دارد تا عرضه پیکاپ آفرود ی

G9 را به عنوان بزرگترین محصول این کلاس فنی تا پایان آذر ماه آغاز کند. پیکاپ بهمن G9 بزرگترین محصول آفرود ی بازار ایران است که در حال حاضر در کارخانه بهمن دیزل مونتاژ می شود. این خودرو به خاطر قرار گرفتن در کلاس محصولات کار و تجاری، الزامی به عرضه در سامانه یکپارچه ندارد و گروه بهمن می خواهد تا پیکاپ G9 را در بورس کالا به فروش برساند.



حتماً ببینید: ویدیوی معرفی و مشخصات فنی پیکاپ G9 گروه بهمن

گفته می شود که قیمت پایه این خودروی دو دیفرانسیل و مونتاژی در محدوده یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تا دو میلیارد تومان است. به گفته برخی منابع آگاه، بهمن G9 تا پایان آذر ۱۴۰۲ در بورس کالا به فروش می رسد و با توجه به فعالیت خط تولید این محصول دو دیفرانسیل، تحویل آن در ابتدای زمستان ۱۴۰۲ به مشتریان انجام می شود.

بهمن G9 به عنوان بزرگترین پیکاپ آفرودی

ایران قرار است با پیشرانه دو لیتری توربوشارژر TGDi به بازار بیاید و ۲۲۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر در اختیار راننده بگذارد. جعبه دنده این پیکاپ مونتاژی از نوع ۸ سرعته اتوماتیک AT ساخت ZF است و توان را به چرخ های جلو و عقب این خودرو می رساند. تعلیق عقب در بهمن G9 بر خلاف پیکاپ های صفر کیلومتر موجود در بازار ایران از نوع مولتی لینک است و گروه بهمن برنامه دارد تا این خودرو را با کیت تعلیق نیتروژنی به بازار عرضه کند. همچنین بر اساس سفارش گذاری های طرف ایرانی، برخی از اجزای ظاهری مانند سپرها تغییر خواهد کرد.

مالکان پیکاپ بهمن G9 می توانند امکاناتی مانند صندلی های برقی جلو و با گرمکن، چهار کیسه هوا، تریم داخلی چرم مصنوعی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترل، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ثبت وقایع، رادار خطی، اخطار برخورد از جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، کولباکس، تهویه الکتریکی، استارت دکمه ای، نورپردازی کابین، شارژر بی سیم تلفن همراه، آینه حساس به نور، تنظیم حالت انتقال قدرت به چرخ ها، دسته دنده الکتریکی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی و… را تجربه کنند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین