با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
مایکروسافت Visual Studio را برای مک بازنشسته می کند، پشتیبانی یک سال دیگر به پایان می رسد
عکس : مایکروسافت Visual Studio
.

در طول دوره پشتیبانی ، کاربران محیط توسعه یکپارچه ( IDE ) به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کنند که به مسائل مهم رسیدگی می‌کند. مایکروسافت به ارائه به‌روزرسانی‌های زمان اجرا و حجم کار ادامه می‌دهد، بنابراین توسعه‌دهندگانی که به .NET 6، .NET 7 و فریمورک‌ های Mono متکی هستند م مک ن است تا یک سال دیگر به ساخت و ارسال برنامه‌ها به صورت عادی ادامه دهند.



آیا جایگزین وجود دارد ؟

ویژوال استودیو یک IDE است که توسعه دهندگان برای نوشتن و اشکال زدایی کدها، در درجه اول برای برنامه های کاربردی ویندوز از آن استفاده می کنند. در طول سال‌ها، این محصول گسترش یافت و از زبان‌ها و پلتفرم‌های برنامه‌نویسی بیشتری پشتیبانی کرد.

مجهز شدن به ویژگی‌های غنی، رابط کاربری گرافیکی با کاربری آسان، تعداد زیادی از برنامه‌های افزودنی افزایش دهنده قابلیت، پتانسیل کراس پلتفرم .NET Core، و پشتیبانی از نوشتن برنامه‌های اندروید و iOS از طریق Xamarin، ویژوال استودیو برای مک را به یک انتخاب همه کاره تبدیل کرده است. توسعه دهندگان گفته اند توقف نسخه مک تا حدودی غافلگیرکننده است، زیرا این محصول سال گذشته یک بازنگری اساسی را پشت سر گذاشت تا به آن رابط کاربری بومی، بهبود عملکرد پردازنده‌های سیلیکون اپل و پشتیبانی از ویژگی‌های دسترسی macOS بدهد.

با این حال، مایکروسافت می‌گوید که تصمیم برای توقف ویژوال استودیو برای مک نباید به عنوان نشانه‌ای از کنار گذاشتن کامل پلتفرم تلقی شود، زیرا گزینه‌های جایگزین در مجموعه آن وجود دارد. گزینه های دیگر برای کاربران macOS برای ادامه استفاده از ویژوال استودیو شامل اجرای IDE در یک ماشین مجازی یا انتخاب یک نمونه مبتنی بر ابر است. مایکروسافت می‌گوید که گزینه دوم عملکرد بهتری نیز دارد. جایگزین های ویژوال استودیو برای مک، به ویژه برای توسعه دات نت، شامل پلتفرم های مختلف JetBrains Rider، VSCode سبک وزن، منبع باز MonoDevelop و ویرایشگر Atom بسیار قابل تنظیم با پلاگین OmniSharp است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین