با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش
عکس : تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش
.

با توجه به اینکه مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش روز شنبه 14 اسفند به پایان می رسد ساعتی پیش سازمان سنجش از تمدید مهلت ثبت نام خبر داد.



به گزارش سرویس اخبار علمی سایت شات ایکس و به نقل از شات ایکس پیرو انتشار دفترچه راهنماي ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش «مشاغل آموزگار- دبیر و هنرآموز» سال 1403 به تاریخ 1402/11/09 و اطلاعیه اصلاحی به تاریخ ،1402/11/11 ضمن اعلام اصلاحات دفترچه راهنماي مذکور (به شرح ذیل) از سوي وزارت آموزش و پرورش، به اطلاع متقاضیان میرساند با توجه به اصلاحات اعلام شده در دو مرحله، مهلت ثبت نام تا روز یکشنبه به تاریخ 1402/11/15 تمدید میشود و داوطلبان میتوانند تا تاریخ ذکر شده با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org و با توجه به مندرجات دفترچه راهنماي ثبت نام و اصلاحیه هاي اول و دوم براي ثبت نام اقدام نمایند.

ضمناً با توجه به اصلاحیه هاي اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات براي متقاضیان ایجاد شود. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی قبلاً در این آزمون ثبت نام نموده اند و یا تا پایان روز یکشنبه به تاریخ 1402/11/15 نسبت به ثبت نام اقدام می نمایند، میتوانند در صورت تمایل، نسبت به ویرایش اطلاعات خود تا روز دوشنبه به تاریخ 1402/11/16 اقدام کنند. مهلت زمان ثبت نام اعلام شده (1402/11/15) به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین