با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
عینک متا ری‌بن با قابلیت برقراری تماس تصویری
عکس : عینک متا-ری‌بن با قابلیت برقراری تماس تصویری

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا با انتشار یک ویدیو از طراحی جدید عینک هوشمند Ray-Ban Meta که به دستیار هوش مصنوعی مجهز شده و امکان برقراری تماس ویدیویی نیز دارد، رونمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار گجت سایت شات ایکس و به نقل از دیجیاتو کمپانی متا، شرکت مادر فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ با رونمایی از نسخه جدید عینک متا-ری‌بن ، قابلیت‌های تازه‌ای از جمله تماس ویدیویی و دستیار هوش مصنوعی را به نمایش گذاشت.

جدیدترین طراحی عینک ری‌بن، یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین برندهای عینک در جهان، که با همکاری متا، به فناوری هوش مصنوعی و امکان برقراری تماس ویدیویی مجهز شده، امکان اتصال به اپل میوزیک را نیز برای کاربران فراهم کرده است. بر اساس گزارش‌ها ظاهراً کاربران عینک Ray-Ban Meta می‌توانند از طریق اپل میوزیک، آهنگ‌های موردنظر خود را پخش کنند و همچنین بر اساس سلیقه خود، آهنگ‌های پیشنهادی دریافت نمایند. خریداران این محصول در ایالات‌متحده و کانادا همچنین می‌توانند از دستیار هوش مصنوعی چندوجهی آن استفاده کنند.

مارک زاکربرگ با انتشار ریلز جدیدی در اینستاگرام، ضمن به نمایش گذاشتن ویژگی تماس ویدیویی عینک هوشمند متا ری-بن با «اِوا چِن»، مدیر بخش مد اینستاگرام، درباره طراحی جدید این محصول که Skyler نام دارد و شبیه به چشمان گربه است نیز صحبت می‌کند.

علاوه‌ بر این، مدل‌های Wayfarer و Headliner فعلی عینک متا نیز اکنون در رنگ‌های جدید قابل خریداری هستند. در وبلاگ متا اشاره شده که ویژگی تماس ویدیویی به تدریج درحال ارائه به کاربران است.

همچنین هوش مصنوعی چندوجهی این محصول که درحال حاضر برای کاربران ایالات متحده و کانادا فعال شده، به آن‌ها اجازه می‌دهد که با عینک خود عکس بگیرند و سپس از هوش مصنوعی متا اطلاعات بیشتری درخواست کنند. به عنوان مثال، می‌توان از این هوش مصنوعی درخواست کرد که یک گونه گیاهی را شناسایی کند، برای ویدیوهای اینستاگرام زیرنویس بسازد و زبان‌های خارجی را ترجمه کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین