با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
اپل ایده تولید حلقه هوشمند و ایرپاد دارای دوربین را بررسی کرده است
عکس : حلقه هوشمند اپل
.

به گزارش بلومبرگ، اپل طی سال‌های آینده احتمالاً چندین گجت پوشیدنی

جدید، ازجمله حلقه هوشمند برای سلامتی و تناسب اندام، عینک هوشمند و ایرپادهای مجهز به دوربین و سنسورهای بیشتر توسعه خواهد داد.



به گزارش سرویس اخبار گجت سایت شات ایکس و به نقل از دیجیاتو براساس گزارش «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، چند سال پیش تیم طراحی صنعتی اپل ایده یک حلقه هوشمند را با تمرکز بر ویژگی‌های سلامت و تناسب اندام به مدیران تیم سلامت این شرکت ارائه کرد. بااین‌حال، اپل درحال‌حاضر برنامه مشخصی برای توسعه این گجت ندارد، بنابراین هنوز مشخص نیست که این شرکت چه زمانی این محصول را عرضه کند.

گرمن می‌گوید حلقه اپل می‌تواند جایگزین ارزان‌تری برای اپل واچ باشد و قادر است داده‌های سلامتی و تناسب اندام را به یک آیفون انتقال دهد. این گجت با محصولاتی مانند حلقه Oura و گلکسی رینگ سامسونگ رقابت خواهد کرد.

گجت‌های جدید اپل در سال‌های آینده

علاوه‌بر حلقه هوشمند، اپل احتمالاً به ساخت یک عینک هوشمند نیز فکر می‌کند. مدت‌ها شایعه شده بود که اپل می‌خواهد عینک‌های واقعیت افزوده پیشرفته را خود عرضه کند. درهمین‌حال، گرمن گفته است که این شرکت می‌خواهد عینک هوشمندی بسازد که چندان جاه‌طلبانه نباشد و با عینک‌های هوشمند ری‌بن متا و فریم اکو آمازون رقابت خواهد کرد.

به‌نظر می‌رسد اپل قصد دارد عینک هوشمند خود را به اسپیکرهای داخلی، دوربین‌ها، حسگرهای سلامتی و قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز کند و می‌توان آن را به‌عنوان جایگزینی برای ایرپادها دانست. به گفته گرمن این عینک در مرحله تحقیق و توسعه در بخش مهندسی سخت‌افزار اپل قرار دارد، بنابراین تا عرضه آن فاصله زیادی داریم.

همچنین سال گذشته میلادی ایده ایرپادهای مجهز به دوربین با نام رمز B798 مطرح شد. اگر اپل این ایده را اجرایی کند، ظاهراً ایرپادهای جدید همراه با دوربین‌های داخلی با وضوح پایین خواهند بود و با هوش مصنوعی به کاربران در کارهای روزمره کمک خواهند کرد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین