با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ویر او اس 5 (Wear OS 5) بر پایه اندروید 14 در دست توسعه است
عکس : ساعت هوشمند
.

سال گذشته، شاهد بودیم که چندین تولید کننده جدید برای استفاده از سیستم عامل ویر او اس (Wear OS) در ساعت‌های هوشمند خود ابراز تمایل کردند. به عنوان مثال، شرکت چینی شیائومی به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات الکترونیک این کشور، اولین ساعت هوشمند مبتنی بر ویر او اس خود به نام شیائومی واچ 2 پرو را با نسخه چهارم از این سیستم عامل معرفی کرد. سامسونگ نیز گلکسی واچ 6 را با Wear OS 4 عرضه کرد و بعداً همین نسخه برای ساعت‌های هوشمند پیکسل نیز در دسترس قرار گرفت.



به گزارش سرویس اخبار گجت سایت شات ایکس و به نقل از دیجی رو حال، گفته می‌شود که غول کره‌ای و گوگل در حال کار بر روی نسخه جدید Wear OS 5 مبتنی بر اندروید 14هستند. بر اساس یک گزارش جدید، سامسونگ با جدیت روی ویر او اس 5 کار می‌کند تا آن را در آینده نزدیک و همزمان با عرضه گلکسی واچ 7 منتشر کند.

عرضه ویر او اس 5 (Wear OS 5) نزدیک است

گزارش اخیر وب‌سایت 9to5Google حاکی از آن است که Wear OS 5 در تابستان پیش رو و همزمان با گلکسی واچ 7 سامسونگ عرضه خواهد شد. نسخه جدید ویر او اس از برنامه زمان‌بندی به‌روزرسانی مشابهی همانند Wear OS 4 پیروی خواهد کرد. برای اطلاع شما باید اشاره کنیم که Wear OS 4 به همراه گلکسی واچ 6 و واچ 6 کلاسیک به عنوان One UI 5 Watch رونمایی شد، و بعداً برای پیکسل واچ 2 و سپس پیکسل واچ در دسترس قرار گرفت. سامسونگ همچنین این نسخه را برای گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک و گلکسی واچ 5 و 5 پرو نیز عرضه کرد.

منبع مذکور فاش کرده که ارجاعات متعددی به Wear OS 5 در نسخه انتشار نیافته از اندروید 14 وجود دارد. سامسونگ در حال کار روی نسخه جدید است تا اطمینان حاصل کند که پردازنده اگزینوس 5535 به حداکثر توان خود در این نسخه از ویر او اس دست خواهد یافت. این اقدام نشان می‌دهد که ساعت هوشمند نسل بعدی سامسونگ که انتظار می‌رود تابستان سال 1403 عرضه شود، سیستم عامل Wear OS 5 را رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود پیکسل واچ 3 نیز در فصل پاییز به‌روزرسانی مربوط به Wear OS 5 را دریافت کند.

با این حال، جزئیات مربوط به ویژگی‌ها و تغییرات Wear OS 5 هنوز در دست نیست. حرکت به سمت چرخه آپدیت سالانه برای پوشیدنی‌های هوشمند، آن را به برنامه منظمی که در به‌روزرسانی سیستم عامل گوشی‌‌های هوشمند می‌بینیم نزدیک‌تر می‌کند. بنابراین، به نظر می‌رسد دیگر دوران عرضه گاه و بی‌گاه Wear OS که در آن، اغلب نسخه‌های اندروید از دست می‌رفت، به پایان رسیده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین