با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
جی اس ام
جی اس ام
تقویم
سه شنبه 28 شهریور 1402
Avatar
.
بزرگ‌ترین تبلت هواوی در راه است!
عکس : بزرگ‌ترین تبلت هواوی در راه است!
.

برند هواوی به تازگی تایید کرده که در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) از یک تبلت جدید به نام میت‌پد پرو ۱۳٫۲ برای بازار چین رونمایی خواهد کرد. همانطور که از نام آن پیداست، این تبلت به نمایشگر ۱۳٫۲ اینچی مجهز است که آن را به بزرگ‌ترین تبلت تاریخ هواوی بدل می‌سازد. غول فناوری چینی همچنین با انتشار پوستری طراحی پنل جلویی تبلت جدید خود را به نمایش گذاشته است.

براساس تیزر رسمی هواوی، میت‌پد پرو ۱۳٫۲ اینچی از طراحی باریک و سبک بهره خواهد برد که برای یک تبلت با این ابعاد، ویژگی قابل توجهی به شمار می‌رود. حاشیه‌های نمایشگر این تبلت نیز از عرض بسیار کمی برخوردار هستند که باعث جذاب‌تر شدن دستگاه شده‌اند. به نظر می‌رسد هواوی در طراحی میت‌پد پرو ۱۳٫۲ اینچی کار بزرگی را انجام داده و این تبلت از نرخ نمایشگر به بدنه چشمگیری بهره خواهد برد.



در بخش بالایی نمایشگر میت‌پد پرو ۱۳٫۲ اینچی ناچ دوربین‌ها دیده می‌شود که احتمالا در آن دوربین دوگانه همراه با قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی و پشتیبانی از Air Gesture قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود میت‌پد پرو ۱۳٫۲ اینچی به تراشه Kirin 9000s مجهز خواهد شد. این سخت‌افزار قبلا در سری هواوی میت ۶۰ و هواوی میت X5‌ به کار رفته است.

در تیزر تبلت هواوی لوگو فناوری NearLink StarLight حک شده که نشان می‌دهد میت‌پد پرو ۱۳٫۲ اینچی از فناوری بهره خواهد برد. StarLight یک فناوری بی‌سیم کوتاه برد است که مزایای دو قابلیت بلوتوث و وای‌فای را با هم ترکیب می‌کند. فناوری StarLight تا ۶۰ درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند، تا ۶ برابر سرعت آن بالاتر است و از شبکه‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند.

در نهایت باید اشاره کرد که میت‌پد پرو ۱۳٫۲ اینچی از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند که به لطف فناوری StarLight، از تاخیر بسیار کمی بهره می‌برد و از انرژی بسیار کمتری استفاده می‌کند. به علاوه، این تبلت به احتمال زیاد از شارژ بی‌سیم و دوربین دوگانه بهره خواهد برد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین