با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
سامسونگ به‌صورت بی‌سروصدا تبلت‌های سری گلکسی تب A9 را معرفی و عرضه کرد
عکس : گلکسی تب A9
.

سامسونگ از جدیدترین تبلت‌ اندرویدی خود موسوم به گلکسی تب A9 رونمایی کرد. این تبلت به دور از هیاهوی فراوان در وبسایت رسمی گواتمالایی سامسونگ و همچنین فروشگاه آمازون امارات به معرض نمایش گذاشته شده است.

همچنین مطالب مطبوعاتی بعضا به وجود مدل گلکسی تب A9 پلاس نیز اشاره دارند؛ اما در حال حاضر مشخصات کامل و جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این محصول هنوز اعلام نشده است.

گلکسی تب A9 مجهز به یک نمایشگر 8.7 اینچی IPS LCD با رزولوشن 800×1340 پیکسل است. یکی از فهرست‌های متعلق به پایگاه Google Play Console در گذشته تائید کرد که توان پردازشی مدل پایه این تبلت از طریق تراشه هلیو G99 ساخت شرکت مدیاتک به‌همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تامین خواهد شد.



کاربران در صورت نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیش‌تر می‌توانند از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی استفاده کنند. همچنین فهرست منتشر شده در وبسایت اماراتی آمازون تائید می‌کند که دستگاه‌های گلکسی تب A9و گلکسی تب A9پلاس با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی تب A9پلاس مجهز به یک نمایشگر 11 اینچی LCD با رزولوشن 1200×1920 پیکسل، تراشه اسنپدراگون 695 ساخت کوالکام، 4 یا 8 گیگابایت رم، حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی آپشنال از اتصال 5G خواهد بود.

هر 2 تبلت جدید سامسونگ به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری One UI 5.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 روانه بازار می‌شوند. جزئیات مربوط به دوربین و ظرفیت باتری‌های مورد استفاده در این 2 تبلت جدید هنوز اعلام نشده است.

سامسونگ گلکسی تب A9با اتصال LTE و برچسب قیمتی 699 درهم (190 دلار) در وبسایت اماراتی آمازون ارائه شده است. بعلاوه این محصول با برچسب قیمتی 1499 کتزال (191 دلار) در وبسایت گواتمالایی سامسونگ قابل دسترس است. انتظار می‌رود که جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه این تبلت‌ها در سایر مناطق نیز طی روزهای آینده اعلام شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین