با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
مشخصات و ویژگی های تبلت وان‌پلاس Pad Go با تراشه هلیو G99
عکس : تبلت وان‌پلاس Pad Go
.

جدیدترین مدل تبلت وان‌پلاس با نام OnePlus Pad Go به‌طور رسمی معرفی شد. این دستگاه به‌عنوان یک تبلت اندرویدی مقرون‌به‌صرفه از مشخصات فنی ضعیف‌تری نسبت به وان‌پلاس پد برخوردار بوده و در عین‌حال با قیمت‌گذاری پایه بسیار جذاب‌تر در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

وان‌پلاس Pad Go مجهز به یک نمایشگر 11.35 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1720×2408 پیکسل، نرخ نوسازی 90 هرتزی و نسبت ابعاد 7:5 است. همچنین وان‌پلاس در این تبلت از اسپیکرهای چهارگانه با فناوری دالبی اتموس و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی بهره گرفته است.



توان پردازشی این تبلت از طریق تراشه هلیو G99 ساخت شرکت مدیاتک به‌همراه 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود. کاربران در صورت نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیش‌تر به درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز دسترسی خواهند داشت. دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی درون یک حلقه بزرگ در مرکز پنل پشتی تبلت مستقر شده است.

<strong>تبلت</strong> <strong>وان‌پلاس</strong>

از جنبه نرم‌افزاری، وان‌پلاس پد گو با رابط کاربری OxygenOS 13.2 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 روانه بازار می‌شود. همچنین کاربران به برخی قابلیت‌های یکپارچه و ویژه نظیر اسکرین میرورینگ، اشتراک‌گذاری فایل و کلیپ‌بورد سراسری بین دستگاهی برای گوشی‌های سازگار وان‌پلاس دسترسی دارند.

انرژی مورد نیاز وان‌پلاس پد گو از طریق یک باتری 8000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی SuperVOOC تامین می‌شود.

این تبلت با تنها یک گزینه رنگی سبز (Twin Mint) عرضه شده و ورژن وای‌فای آن با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در بازار هندوستان 19999 روپیه (240 دلار) قیمت‌گذاری شده است. برترین مدل دستگاه با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی، اتصال LTE و برچسب قیمتی 23999 روپیه (288 دلار) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

در حال حاضر وان‌پلاس به جزئیات قیمت‌گذاری و زمان عرضه تبلت پد گو در خارج از خاک هندوستان هیچ اشاره‌ای نکرده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین