با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
سامسونگ گلکسی تب A9 پلاس به طور رسمی معرفی شد
عکس : گلکسی تب A9 پلاس
.

شرکت سامسونگ ساعاتی پیش به طور رسمی از تبلت مقرون به صرفه جدید خود یا همان گلکسی تب A9 پلاس رونمایی کرد. این تبلت که نخستین محصول با پسوند پلاس در سری گلکسی تب A محسوب می‌شود؛ گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که به دنبال تهیه دستگاهی برای گشت و گذار در اینترنت و مشاهده محتوای ویدیویی هستند.



سامسونگ گلکسی تب A9 پلاس دارای نمایشگری ۱۱ اینچی از نوع TFT LCD با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. اسپیکر‌های چهارگانه این تبلت که از سیستم دالبی اتموس نیز پشتیبانی می‌کنند؛ در اطراف فریم این محصول قرار گرفته‌اند و در کنار نمایشگر با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ گلکسی تب A9 پلاس، تجربه خوبی را در هنگام مشاهده فیلم یا سر‌یال رقم می‌زنند.

این تبلت مقرون به صرفه از چیپست هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 695 5G استفاده کرده که توسط ۴ تا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. این تبلت با سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 روانه بازار خواهد شد. نسخه با پشتیبانی از سیم کارت گلکسی تب A9 پلاس امکان اتصال به 5G یا همان نسل پنجم اینترنت همراه را نیز دارد.

سامسونگ گلکسی تب A9 پلاس از یک باتری با ظرفیت ۷٫۰۴۰ میلی آمپر و پشتیبانی از حداکثر سرعت شارژ ۱۵ واتی استفاده می‌کند و متاسفانه، خبری از آداپتور شارژ درون جعبه این محصول نیست. ابعاد این تبلت مقرون به صرفه، معادل با ۶.۹×۲۵۷.۱×۱۶۸.۷ میلی متر است و وزن آن برای نسخه‌های وای فای و 5G نیز به ترتیب به ۴۸۰ و ۴۹۱ گرم می‌رسد.

این تبلت دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی است که البته در یک تبلت ۱۱ اینچی، کاربرد چندانی ندارد. در سوی دیگر، با یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در این تبلت طرف هستیم. بر خلاف برادر کوچک‌تر این محصول یا همان گلکسی تب A9 که پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳ را به همراه داشت؛ این تبلت دارای بلوتوث نسخه ۵.۱ است.

در بخش لوازم جانبی، شاهد معرفی یک کاور کتابی برای این تبلت هستیم و در سوی دیگر، یک کاور کیبوردی با نام Book Cover Keyboard Slim نیز برای گلکسی تب A9 پلاس قابل تهیه خواهد بود. این محصول در رنگ‌های نوک مدادی، نقره‌ای و سرمه‌ای روانه بازار می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین