با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تبلت فوسیبات رکورد نگهداری شارژ بیش از ۷۵ روز!
عکس : تبلت فوسیبات
.

تبلت جدید فوسیبات با نام FOSSiBOT DT۲ محصولی بسیار مقاوم است که ویژگی‌های نوآورانه‌ای را ارائه می‌دهد. براساس اطلاعات ذکرشده در صفحه‌ رسمی محصول در وب‌سایت علی‌اکسپرس، FOSSiBOT DT۲ از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برخوردار است. تبلت FOSSiBOT DT۲ با استفاده از حافظه‌ی فلش UFS ۳.۰ و رم LPDDR۴X، عملکرد سریع دستگاه را بهبود می‌بخشد و مصرف انرژی را برای اطمینان از استفاده‌ی مداوم به‌خصوص در محیط‌های سخت بهینه می‌کند.



تبلت فوسیبات در کانفیگ‌های قوی‌تر به حداکثر ۲۰ گیگابایت رم و ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز می‌شود.FOSSiBOT DT۲ به پردازنده‌ هشت‌هسته‌ای Helio G۹۹ مدیاتک و باتری غول‌پکیر ۲۲٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است که می‌تواند بیش از ۷۵ روز در حالت استندبای شارژدهی داشته باشد. تبلت فوسیبات از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند و شارژ کامل آن درحدود ۲ساعت و۵۰دقیقه طول می‌کشد. تبلت DT۲ با نمایشگر بزرگ ۱۰.۴اینچی ۲K وضوح چشمگیری را ارائه می‌دهد.علاوه‌براین، تبلت جدید فوسیبات از وای‌فای۶ برای ارائه‌ سرعت بسیار زیاد شبکه پشتیبانی می‌کند.

این تبلت مبتنی‌بر سیستم‌عامل اندروید۱۳ است و با آخرین برنامه‌ها و نرم افزارها عرضه می‌شود.DT۲ با دریافت گواهی حفاظتی IP۶۸/IP۶۹K، دربرابر آب وگردوغبار وضربه مقاوم است.

این تبلت علاوه‌ بر دوام‌مطلوب، باویژگی‌هایی مانندحسگر اثرانگشت‌ واسکن چهره برای بازکردن‌قفل، امنیت‌کاربر را دراولویت قرار می‌دهد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین