با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
بررسی کوتاه آنر پد ایکس 9؛ یک تبلت خوش قیمت برای فیلم بازها
عکس : تبلت آنر پد ایکس 9
.

آنر یکی از شرکت‌های خوشنام در دنیای موبایل است که به واسطه تولید محصولاتی مقرون به صرفه و در عین حال کارآمد توانسته نظر مثبت خریداران را به خود جلب کند. این کمپانی چینی در سال‌های گذشته معمولاً به تولید گوشی هوشمند و لوازم جانبی آن می‌پرداخت، اما اخیراً به حوزه تبلت نیز ورود کرده و تازه‌ترین مدلی که معرفی کرده، آنر پد ایکس 9 (Honor Pad X9) نام دارد. تبلت ی ساده و خوش قیمت که اگر به دنبال دستگاهی برای تماشای محتوای چند رسانه‌ای هستید و می‌خواهید آن را همه جا با خود ببرید، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما باشد.

برای اینکه با مشخصات و ویژگی‌های تبلت آنر پد ایکس 9 بیشتر آشنا شوید، در این مطلب از بخش بررسی کوتاه قصد داریم به این محصول پرداخته و مروری اجمالی به ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری آن داشته باشیم. پس در ادامه با ما در دیجی رو همراه باشید.



آنر پد ایکس 9 ارزش خرید بسیار بالایی دارد و کمتر تبلت اندرویدی را می‌توان در بازار یافت که از نظر بسته‌بندی کلی و محتویاتی که در این محدوده قیمت عرضه می‌کند، با محصول آنر رقابت کند. این تبلت تنها در یک پیکربندی حافظه با رم 4 گیگابایتی و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود و فقط 250 یورو قیمت‌گذاری شده است. با این حال، در جعبه این محصول علاوه بر خود تبلت و کابل USB، یک شارژر 10 وات را هم خواهید یافت که شما را از خرید جداگانه آن بی‌نیاز می‌کند.

همان‌طور که گفتیم، آنر پد ایکس 9 به طور ویژه برای کسانی مناسب است که به دنبال تماشای فیلم و سریال و یا مرور عکس‌ها و وب‌گردی هستند. به این منظور، شرکت چینی یک نمایشگر بزرگ 11.5 اینچی از نوع LCD با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و وضوح تصویر 1200 در 2000 پیکسل را برای تبلت خود در نظر گرفته تا کیفیتی قابل قبول را ارائه کند.

اما برای تماشای محتوای چندرسانه‌ای فقط نمایشگر کافی نیست و باید سیستم صوتی خود نیز در اختیار داشت. از همین رو، شش بلندگو در اطراف نمایشگر آنر پد ایکس 9 تعبیه شده که وقتی تبلت را به صورت افقی قرار می‌دهید، دو بلندگو در سمت چپ و راست و دو بلندگو نیز در پایین قرار می‌گیرند. هدف از تعبیه دو بلندگوی پایینی هم این است که صدا را روی سطحی که تبلت روی آن قرار گرفته، منعکس کرده و یک تجربه صوتی 360 درجه را ایجاد کنید.

در کل، کیفیت صدای آنر پد ایکس 9 خوب است، هر چند که انتظار داشتیم سیستم شش بلندگو کمی بهتر این‌ها باشد. نکته مثبت این است که صفحه نمایش رنگ‌های بسیار شاد و زنده‌ای داشته و روشنایی آن نیز بسیار بالا است.

اگر بخواهیم مشخصات کلیدی آنر پد ایکس 9 را به طور خلاصه مرور کنیم، باید به باتری 7250 میلی آمپر ساعتی آن اشاره کنیم که در کنار پردازنده 6 نانومتری و کم مصرف اسنپدراگون 695 می‌تواند طول عمر بسیار خوبی داشته باشد. در ضمن، یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت بدنه و یک دوربین 5 مگاپیکسلی دیگر هم در جلوی بدنه برای برقراری تماس ویدیویی در نظر گرفته شده است.

در مجموع، آنر پد ایکس 9 یک تبلت اندرویدی مقرون به صرفه و بسیار خوش قیمت است که می‌تواند برای دوست‌داران فیلم و کسانی که به واسطه کار خود نیاز به برقراری تماس‌های تصویری و سمینارهای آنلاین دارند، گزینه‌ای ایده‌آل باشد. شاید بتوان گفت تنها مشکل این است که شرکت آنر در حال حاضر هیچ کیف مجهز به پایه یا صفحه کلید را برای این محصول تولید نکرده، اما اما احتمالاً بتوانید در بازار محصولات شخص ثالث، کیف‌های مناسبی را برای آن پیدا کنید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین