با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
شرکت TCL از بزرگ‌ترین تلویزیون QD-Mini LED جهان با اندازه 115 اینچ رونمایی کرد
عکس : شرکت TCL از بزرگ‌ترین تلویزیون QD-Mini LED

شرکت TCL به روند توسعه سبد محصولات خود ادامه می‌دهد. این کمپانی در بازار جهانی تلویزیون از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و از مدت‌ها قبل با عرضه مدل‌های میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است.

با این‌حال اکنون TCL برنامه تولید خود را به محصولاتی با طول قطر بیش از 100 اینچ گسترش داده است. این شرکت از بزرگ‌ترین تلویزیون QD-Mini LED جهان با نام X11G Max و اندازه 115 اینچ رونمایی کرده است.

این تلویزیون مجهز به نمایشگر بزرگ 115 اینچی، حداکثر روشنایی 5000 شمع بر مترمربع و تعدادی ویژگی پیشرفته دیگر است. تلویزیون X11G Max دارای بیش از 20 هزار ناحیه نور پس‌زمینه LED مجزا بوده و این رقم در مقایسه با مدل TCL X11G چهار برابر بیش‌تر است. این موضوع امکان کنترل دقیق‌تر نور پس‌زمینه را فراهم نموده و در نتیجه شاهد نمایش عمیق‌تر رنگ مشکی، نمایش روشن‌تر رنگ سفید و محدوده دینامیکی گسترده‌تر خواهیم بود.

بعلاوه این تلویزیون دارای نرخ کنتراست 7000:1 و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه‌ای بوده و در نتیجه برای پخش بازی و محتوای پرسرعت گزینه‌ای ایده‌آل قلمداد می‌شود.

تلویزیون X11G Max مجهز به پردازنده TCL LingYao M2 است. این پردازنده در کنار تراشه بومی بهبود دهنده کیفیت تصویر موسوم به TXR Mini LED فعالیت می‌کند.

بعلاوه این تلویزیون مجهز به سیستم صوتی 6.2.2 کاناله Onkyo Hi-Fi برای پخش صدا به‌صورت فراگیر است. تلویزیون X11G Max با قیمت‌‌گذاری حدودا 11 هزار دلاری قابل سفارش خواهد بود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین