با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
بازی Age of Mythology: Retold اواخر امسال روی PC و Xbox منتشر خواهد شد
عکس : عصر اساطیر
.

مایکروسافت و استودیوی World’s Edge اعلام کردند که ریمستر بازی Age of Mythology تحت عنوان Age of Mythology: Retold اواخر امسال به طور همزمان روی Xbox و PC عرضه خواهد شد.



به گزارش سرویس اخبار بازی و گیمینگ سایت شات ایکس و به نقل از گیمفا همچنین یک استریم زنده در خصوص Age of Mythology: Retold با حضور ملیندا رز (Melinda Rose)، کارگردان هنری بازی، پخش شد. وی توضیح داد که این بازی شامل مدل‌های شخصیتی سه بعدی، انیمیشن، بافت‌ها و رابط کاربری کاملاً جدید است. او همچنین به جزئیات مدل‌های شخصیت برای واحدهایی مانند Medusa، Pegasus و Cerberus اشاره کرد. هر بار که بازیکنان یک واحد را ارتقا می‌دهند، طراحی آن‌ها کمی تغییر می‌کند.

Age of Mythology: Retold نسخه‌ی ریمستر عنوان فرعی در سبک استراتژی همزمان و فانتزی محور Age of Mythology است که نسخه‌ی اصلی آن در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. مایکروسافت در اکتبر ۲۰۲۲ این ریمستر را معرفی کرد، اما از آن زمان تاکنون اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده بود. این شرکت طی چند سال گذشته، با عرضه‌ی چندین ریمستر، پورت‌های کنسولی و انتشار عنوان Age of Empires IV، برای احیای فرنچایز Age of Empires تلاش کرده است.

استودیوی World’s Edge همچنین اعلام کرد که فرنچایز Age of Empires از ۵۰ میلیون پلیر عبور کرده است. بازی Age of Mythology: Retoldعلاوه بر PC و Xbox، از روز اول انتشار بر روی سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین