با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
بازی‌هایی که در سال ۲۰۲۳ وارد گیم پس شده‌اند تقریبا ۹ هزار دلار ارزش دارند
عکس : گیم پس
.

سرویس محبوب گیم پس همچنان معامله‌ای فوق‌العاده برای کاربران ایکس باکس به شمار می‌رود.



۲۰۲۳ برای ایکس باکس سال فوق‌العاده‌ای بود. مایکروسافت بالاخره شروع به دیدن نتایج خرید استودیوهای مختلف در سال‌های گذشته کرد و این موفقیت در هیچ کجا به اندازهٔ گیم پس، سرویس اشتراکی و گوهر تاج مایکروسافت، آشکار نبود.

اما با افزایش قیمت گیم پس در ماه آگوست و هشدار فیل اسپنسر مبنی بر این که افزایش‌ قیمت در آینده اجتناب‌ناپذیر است، این سوال پیش می‌آید که آیا هنوز ارزش پولتان را دارد؟

ما محاسباتی انجام دادیم و به این نتیجه رسیدیم که ارزش پیشنهادی گیم‌پس همچنان در سال ۲۰۲۴ بسیار جذاب است. بر اساس داده‌های ما، ارزش کل بازی‌هایی که در سال ۲۰۲۳ به گیم‌پس اضافه شدند (با قیمت کامل آن‌ها) به شرح زیر است:

  • ۸۷۶۳ دلار در ایالات متحده آمریکا
  • ۷۶۹۵ پوند در بریتانیا
  • ۱۱۴۲۵ دلار کانادایی در کانادا
  • ۱۳۳۹۲ دلار استرالیایی در استرالیا
  • ۸۸۷۹ یورو در اروپا
  • ۳۶۸۹۸ رئال برزیلی در برزیل

بازی‌های بزرگ مایکروسافت در سال ۲۰۲۳ شامل Starfield، Forza Motorsport، Hi-Fi Rush و Redfall بودند. علاوه بر این‌ها، عناوین ترد پارتی بزرگی نیز به سرویس اضافه شدند. Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name، Atomic Heart، Dead Space و Remnant 2 از جمله بازی‌های بزرگی بودند که از اضافه شدن آن‌ها به سرویس هیجان‌زده شدیم.

انتخاب‌های ما برای بازی‌های مستقل عالی نیز بسیار زیاد بود. از بازی‌های معمایی و جذاب Cocoon و Planet of Lana تا تجربهٔ آشپزی احساسی Venba. به طور کلی سال ۲۰۲۳ سال فوق‌العاده‌ای برای بازی‌های ایکس‌باکس گیم‌پس بوده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین