با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ردمی K70 پرو در نتایج تست Geekbench ظاهر شد
عکس : ردمی K70 پرو

شیائومی سری ردمی نوت 13 را فردا در چین عرضه خواهد کرد، اما انتظار می‌رود که این شرکت در سال جاری از سری ردمی کا 70 (Redmi K70) نیز رونمایی کند. این برند هنوز چیزی در مورد سری ردمی K70 فاش نکرده، اما اخیراً یک دستگاه شیائومی با شماره مدل 23117RK66C در نتایج تست Geekbench ظاهر شده که گمان می‌رود ردمی کا 70 پرو (Redmi K70 Pro) باشد. به همین واسطه برخی مشخصات کلیدی گوشی نیز به بیرون درز کرده که در ادامه به مرور آن‌ها می‌پردازیم. با ما در دیجی رو همراه باشید.

این گوشی جدید و معرفی نشده دارای سیستم عامل اندروید 14 و 16 گیگابایت حافظه رم است. همچنین از یک تراشه پردازشی با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای استفاده می‌کند که پیکربندی هسته‌های آن به صورت 1 + 2 + 5 بوده و هسته اصلی دارای حداکثر فرکانس کلاک 3.19 گیگاهرتز می‌باشد. گمان می‌رود که این چیپست همان اسنپدراگون 8 نسل 3 باشد که هنوز معرفی نشده است، اما با این حال، برای اطمینان باید منتظر تایید منابع دیگر نیز بمانیم.

ردمی K70 پرو در <strong>Geekbench</strong>

مدل سال گذشته ردمی K60 پرو مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 بود، بنابراین می‌توانیم شاهد باشیم که ردمی K70 پرو نیز از جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده کند. گفتنی است که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 قرار است ماه آینده میلادی و در همایش اسنپدراگون کوالکام به صورت رسمی معرفی شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین