با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
جاکفشی‌های هوشمند شرکت ال‌جی در نمایشگاه IFA 2023
عکس : جاکفشی‌های هوشمند
.

شرکت ال‌جی سال گذشته از جا کفشی‌های جدید خود با عنوان ShoeCase در نمایشگاه CES رونمایی کرد و حالا نسل جدید این دستگاه‌ها که قرار است سال آینده برای بازار جهانی عرضه شوند را می‌بینیم.

ما در مورد دو محصول صحبت می‌کنیم، ابتدا استایلر ShoeCase که درواقع یک قاب ویترینی برای کفش های شماست و شامل نورپردازی با قابلیت شخصی‌سازی و یک صفحه گردان برای به نمایش گذاشتن مجموعه شماست. این محفظه کفش شما را در رطوبت مطلوب نگه می دارد و از آسیب اشعه ماوراء بنفش که می تواند پارچه و چرم را تغییر رنگ دهد، محافظت می کند. هر کیس یک جفت کفش را در خود جای می‌دهد و می‌توانید تا چهار باکس را روی هم قرار دهید تا یک برج نمایش ایجاد کنید. این محصول برای افرادی که کفش‌های گران قیمت از برندهای خاص یا کفش‌های خاص برای نمایش دارند مناسب است.



محصول بعد جاکفشی ShoeCare ال‌جی است، وسیله‌ای مانند یک کمد کوچک که کفش‌های شما را خوشبو می‌کند. این دستگاه از نازل‌های TrueSteam ال‌جی که در بخارشوی لباس استایلر ال‌جی نیز استفاده می‌شود، برای تازه کردن چهار جفت کفش در زمان حدود 30 دقیقه استفاده می‌کند.

همچنین مجهز به فیلترهای Zero-Dry است که رطوبت هوا را کنترل می‌کنند تا بوی تازگی کفش شما را حفظ کند. ال‌جی 10 تنظیمات مختلف برای کفش‌های متل از جنس چرم، جیر و غیره را در نظر گرفته است.

جا کفشی ShoeCare به همان ارتفاع سه جا کفشی است که روی هم چیده شده‌اند و در رنگ‌های مختلف موجود است. می‌توانید در ShoeCare چهار کفش خود را قرار دهید تا آلودگی آن‌ها از برود و خوشبو شوند و طول عمر آن‌ها افزایش پیدا کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین