با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
اینستا 360 گو 3 معرفی شد؛ دوربین کوچک برای ماجراجویان بزرگ!
عکس : دوربین اینستا 360 گو 3
.

دیگر گوپرو تنها دوربین اکشن خوب بازار نیست و شرکت Insta360 موفق شده در چند سال اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کند. تازه‌ترین محصول این شرکت یعنی اینستا 360 گو 3 یکی از جمع‌وجورترین و البته بهترین دوربین‌های اکشن محسوب می‌شود.



مشخصات اینستا 360 گو 3 | Insta360 GO 3

این دوربین تنها ۳۵ گرم وزن داشته و با لنزی با دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی ۱۱.۲۴ میلی‌متری عرضه می‌شود. این دوربین می‌تواند عکس‌ها را با فرمت‌ها INSP و DNG و ویدئوها را با فرمت MP4‌ضبط کند. با این دوربین می‌توانید تصاویر را با وضوح ۲۵۶۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (۱:۱) و یا با نسبت تصویر‌های ۱۶:۹ و ۲.۷:۱ ثبت کنید. ویدئوهای اینستا 360 گو 3 هم با وضوح 1080p، 1440p و حتی 2.7K‌با نرخ ۲۴، ۲۵، ۳۰ و ۵۰ فریم بر ثانیه ثبت می‌شوند.

یک ویژگی جذاب این دوربین یک اکشن‌پاد مغناطیسی است که روی آن نمایشگر چرخانی قرار گرفته است. به این ترتیب می‌توانید دوربین را روی آن و یا به‌صورت جداگانه استفاده کنید و همواره نمای فیلم‌برداری را مشاهده کنید. Insta360 GO 3 سه حالت فیلم‌برداری متفاوت دارد. در حالت Timed Capture می‌توانید تنظیم کنید دوربین در ساعت خاصی روشن شده و فیلم‌برداری تایم‌لپس را آغاز کند. یک قابلیت جذاب دیگر امکان تغییر نسبت تصویر پس از فیلم‌برداری است. به این ترتیب می‌توانید همزمان هم فیلم عمودی و هم افقی، هم برای ریلز اینستاگرام و هم یوتیوب ضبط کنید.

اینستا 360 گو 3 همچنین به قابلیت فیلم‌برداری اسلوموشن 120fps در وضوح 1080p مجهز شده است. اما یکی از ویژگی‌های کلیدی اصلی این دوربین، ژیروسکوپ ۶ محوره با قابلیت لرزش‌گیر عالی FlowState است تا حتی در شدیدترین تکان‌ها تصویر بدون لرزش و یا حتی زاویه نسبت به افق ثبت شود. این دوربین همچنین به ۲ میکروفون برای ضبط صدای شفاف و دقیق مجهز شده است.

اکشن پاد این محصول یک نمایشگر ۲.۲ اینچی داشته و وزن آن ۹۶.۳ گرم است. اتصال اکشن پاد و دوربین از طریق بلوتوث برقرار شده و می‌توانید پیش‌نمایش زنده‌آی داشته باشید. همچنین امکان کنترل دوربین با فرمان صوتی یا به شکل هندزفری هم وجود دارد.

اکشن پاد با استاندارد IPX4 دربرابر پاشش آب مقاوم است و یک باتری ۱۲۷۰ میلی آمپرساعتی هم دارد که در ۶۵ دقیقه با درگاه USB-C شارژ می‌شود. در عوض خود گو 3 با استاندارد IPX8 زیر آب هم دوام می‌آورد و یک باتری ۳۵۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که در ۳۵ دقیقه شارژ می‌شود. دوام شارژ دوربین ۴۵ دقیقه است که با اتصال به اکشن پاد به ۱۷۰ دقیقه افزایش می‌یابد.

اینستا 360 گو 3 با اندروید و آیفون سازگار بوده و در سه نسخه ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۳۸۰ تا ۴۳۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین