با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تکنولوژی میکرو ال ای دی شرکت چینی روشنایی یک میلیون نیتی ارائه می‌کند
عکس : میکرو ال ای دی
.

یک شرکت چینی مدعی شد تکنولوژی ای توسعه داده است که می‌تواند به چراغ‌های میکرو ال ای دی کمک کند تا با روشنایی یک میلیون نیت ی مورد استفاده قرار بگیرند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت JBD Jade Bird Display در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد توانسته است چراغ قرمز رنگ میکرو ال ای دی با قابلیت روشنایی یک میلیون نیت بسازد. طبق اعلام این شرکت چراغ ساخته شده میتواند در توسعه عینک واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به کار گرفته شود. همچنین استفاده از آن در ویدئو پروژکتور ها نیز نقش بسزایی خواهد داشت.



چراغ‌های قرمز میکرو ال ای دی کنونی چندان نوری نداشته و در موتور تمام رنگی ساخت این شرکت مورد استفاده قرار می‌گرفت. موتور نام برده نیز در محصولات واقعیت افزوده قرار داشت. روشنی یک میلیون نیتی به چراغ‌های میکرو ال ای دی امکان می‌دهد تا عملکردی همانند چراغ‌های آبی از خود نشان دهند. البته فاصله آنها تا چراغ‌های ۵ میلیون نیتی سبز رنگ بسیار زیاد است.

پروژکتور کوچک یک گرمی هامینگ برد این شرکت با کمک چراغ‌های جدید می‌تواند تنها با مصرف ۲۰۰ میلی وات توان امکان ارائه خروجی ۵ لومن را داشته باشند. بنابراین پروژکتور مورد نظر مجهز به لنزهای اپتیکال موج بر روشنایی بیش از ۱۰۰۰ نیت ارائه خواهد کرد. به گفته این شرکت یکی از مشکلات چراغ‌های قرمز رنگ در صنعت میکرو ال ای دی کم بودن شدت نورردهی آنها بوده است. از این رو روشنایی یک میلیون نیتی چراغ‌های جدید می‌تواند به افزایش روشنایی در صنعت میکرو ال ای دی منجر شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین