با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
سری راگ فون ۸ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد شد
عکس : سری راگ فون ۸
.

همانطور که می‌دانیم، ایسوس در حال ساخت و توسعه نسل جدید گوشی‌های گیمینگ خود موسوم به سری راگ فون ۸ است. حالا به اما به تازگی سرنخ‌های تازه‌ای پیرامون گوشی‌های مخصوص بازی ایسوس فاش شده که خبر از عرضه زودهنگام آن‌ها می‌دهند.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده به نام Abhishek Yadav تصویری تبلیغاتی از برند ایسوس به اشتراک گذاشته که ظاهرا به سری راگ فون ۸ اشاره دارد. این تصویر به طور غیر مستقیم تایید می‌کند که سری راگ فون ۸ با تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل سه روانه بازار خواهد شد.



نسل حاضر گوشی‌های گیمینگ ایسوس یعنی سری راگ فون ۷ در ماه آوریل سال جاری میلادی معرفی شد. برخی از شایعات اذعان داشته‌اند که برند ایسوس قصد دارد که از زمان‌های متفاوتی برای معرفی و عرضه گوشی‌های خود بهره ببرد. برای مثال، این شرکت تایوانی تنها سه ماه بعد از معرفی سری راگ فون ۷ گوشی پرچمدار کامپکت Zenfone 10 را رونمایی کرد.

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه با تمرکز ویژه برای قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد توسعه داده شده و حالا انتظار می‌رود ایسوس نیز از پتانسیل این ویژگی قدرتمند استفاده کنند. ایسوس قبلا نیز برای سری راگ فون ۷ از برخی قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند X Capture که برای ثبت ویدئو‌ کلیپ‌های کوتاه از بازی استفاده می‌شود بهره برده بود.

در طی رویداد Snapdragon Summit، کوالکام تایید کرد که پردازنده مرکزی اسنپدراگون ۸ نسل سه تا ۳۰ درصد قوی‌تر از قبل شده در حالی که تا ۲۵ درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند. از سوی دیگر، عملکرد پردازنده گرافیکی این سخت‌افزار نیز تا ۲۵ درصد بهبود داشته است. با توجه به این که گوشی‌های سری راگ محصولاتی مخصوص بازی به شمار می‌روند ک عملکرد تراشه مهمترین ویژگی‌ آن‌ها محسوب می‌شود، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه قادر خواهد بود که بهبودهای قابل توجهی را برای سری راگ فون ۸ به ارمغان بیاورد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین