با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
چگونه اینترنت سیم‌کارت گوشی‌های اندرویدی را با دیگران به اشتراک بگذاریم؟
عکس : چگونه اینترنت سیم‌کارت گوشی‌های اندرویدی را با دیگران به اشتراک بگذاریم؟

قابلیت اشتراک گذاری اینترنت سیم کارت یا همان Mobile Hotspot، کاربرد‌های فراوانی داشته و به شما اجازه می‌دهد تا اینترنت همراه گوشی‌ خود را با سایر گجت‌های خود یا حتی سایر افراد به اشتراک بگذارید. در این مطلب آموزشی، قصد داریم تا نحوه اشتراک گذاری اینترنت سیم‌کارت در گوشی‌های اندرویدی با رابط کاربری One UI سامسونگ را به شما نمایش دهیم.

چگونه اینترنت سیم‌کارت گوشی‌های اندرویدی را با دیگران به اشتراک بگذاریم؟

برای استفاده از قابلیت Mobile Hotspot، ابتدا به منوی تنظیمات گوشی مراجعه کرده و سپس وارد بخش Connection شوید.

روی بخش Mobile Hotspot and Tethering تپ کنید.

در منوی Mobile Hotspot and Tethering، وارد بخش Mobile Hotspot شوید.

در این بخش می‌توانید با فعال کردن گزینه Mobile Hotspot، اینترنت سیم‌کارت خود را به صورت یک کانکشن وای فای با سایرین به اشتراک بگذارید. نام این کانکشن به صورت پیش فرض، Android AP است و پسوورد آن نیز در این صفحه نمایش داده می‌شود.

در صورت تمایل به انتخاب نام و پسوورد دلخواه برای کانکشن خود، روی گزینه Configure تپ کنید. در این بخش امکان انتخاب نام، پسوورد و حتی باند مورد نظر خود برای کانکشن خود را خواهید داشت. برای اعمال این تنظیمات، روی گزینه Save تپ کنید.

راهکار ساده‌تری نیز برای دسترسی به این بخش در اکثر گوشی‌های اندرویدی وجود دارد. منوی تنظیمات سریع گوشی را با دو بار سوایپ از بالا به پایین باز کرده و سپس گزینه Mobile Hotspot را فعال کنید؛ اینترنت سیم‌کارت شما بلافاصله برای سایرین نیز قابل دسترسی خواهد بود.



ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین