با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ایمنا
ایمنا
تقویم
پنجنشبه 16 شهریور 1402
Avatar
.
مشخصات نسخه جدید گوشی پوکو C51
عکس : پوکو سی 51

شرکت پوکو در ماه آوریل گوشی هوشمند Poco C51 را در هند عرضه کرد، این محصول به چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی مجهز بود. این برند به تازگی یک نسخه بالاتر از این محصول را ارائه کرده است که با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، قیمت این محصول تقریباً ۱۰۹ دلار است و در دو رنگ مشکی و آبی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی Poco C51 که در حال حاضر با قیمت ۷۹ دلار موجود است، دارای نمایشگر ۶.۵۲ اینچی LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی است. دوربین سلفی این محصول به حسگر پنج مگاپیکسلی مجهز شده است، یک دوربین دوگانه هشت مگاپیکسلی نیز روی پنل پشتی گوشی تعبیه شده است، یک فلاش LED نیز آن را همراهی می‌کند.

گوشی Poco C51 با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود و انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از فناوری شارژ سریع ۱۰ واتی بهره می‌برد. گوشی هوشمند یادشده به تراشه مدیاتک Helio G36 مجهز شده است که با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی Emmc همراه است. این محصول از Wi-Fi ۵، بلوتوث ۵.۰، GPS، یک پورت microUSB و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری بهره می‌برد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین