با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
زمان رونمایی اوپو فایند N3 و N3 فلیپ برای بازارهای جهانی مشخص شد
عکس : رنگ‌بندی اوپو فایند N3

ماه گذشته، اوپو از نسل جدید گوشی تاشو فلیپ خود موسوم به اوپو فایند N3 فلیپ برای بازار چین رونمایی کرد. امروز نیز این گوشی به صورت رسمی روانه بازار هند می‌شود. با این وجود، غول فناوری چینی امروز تایید کرد که در تاریخ ۱۹ اکتبر مصادف با ۲۷ مهر سری اوپو فایند N3 برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد شد.

با توجه به این که اوپو از کلمه سری برای گوشی‌های تاشو خود استفاده کرده است، به نظر می‌رسد در کنار اوپو فایند N3 فلیپ باید منتظر معرفی گوشی موردانتظار اوپو فایند N3 نیز باشیم که در چند ماه گذشته شایعات زیادی درباره آن منتشر شده بود.

هفته گذشته، مدیرعامل وان پلاس اعلام کرد که اولین گوشی تاشو این شرکت یعنی وان پلاس اوپن به عنوان نسخه ری‌برندشده اوپو فایند N3 عرضه خواهد شد. گزارش شده که وان پلاس اوپن نیز در تاریخ ۲۷ مهر معرفی خواهد شد. در این راستا، انتظار داریم دو گوشی تاشو وان پلاس و اوپو برای بازارهای مختلفی در دسترس قرار بگیرند.

مشخصات فنی احتمالی اوپو فایند N3

نسل جدید گوشی تاشو اوپو از نمایشگر داخلی ۷٫۸۲ اینچی اولد با رزولوشن تصویر 2K و نمایشگر کاور ۶٫۳۱ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. هر دوی این نمایشگرها از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کنند. برای تسک‌های نرم‌افزاری، اوپو فایند N3 به اندروید ۱۳ برپایه ColorOS 13.2 مجهز خواهد شد.

سیستم دوربین اوپو فایند N3 شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی خواهد شد که انتظار می‌رود عملکرد قدرتمندی داشته باشد. در نمایشگر کاور دستگاه شاهد دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهیم بود در حالی که نمایشگر داخلی میزبان دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که اوپو فایند N3 از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو استفاده خواهد کرد که با حافظه رم LPDDR5x تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا یک ترابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. این سخت‌افزار انرژی موردنیاز خود را از باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی باسیم و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی دریافت می‌کند. وان پلاس اوپن نیز به احتمال زیاد از مشخصات فنی مشابهی بهره خواهد برد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین