با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
رندرهای گوشی ایسوس Zenfone 10 رنگ‌بندی و طراحی آن را نشان می‌دهند
عکس : رنگ‌بندی و طراحی گوشی ایسوس Zenfone 10
.
ایسوس اخیرا اعلام کرد که پرچمدار جدید این برند موسوم به Zenfone 10 در تاریخ ۲۹ ژوئن مصادف با ۸ تیر برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. این پرچمدار حالا امروز در تصاویر رندری جدیدی دیده شد که طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهند. ایسوس Zenfone 10 به عنوان نسخه نسل جدید Zenfone 9 عرضه خواهد شد.

تصاویر رندری Zenfone 10 توسط افشاگری برجسته به نام ایوان بلس به اشتراک گذاشته شده است. در این راستا، به نظر می‌‌رسد تصاویر موردنظر رندرهای رسمی ایسوس Zenfone 10 هستند که طراحی نهایی آن را تایید می‌کنند.

همانطور که در این تصاویر مشخص است، ایسوس Zenfone 10 در رنگ‌بندی متنوعی شامل قرمز، آبی، مشکی، سفید و سبز روانه بازار خواهد شد. البته نسخه سبزرنگ این گوشی قبلا توسط ایسوس تایید شده بود. به طور کلی، پرچمدار جدید ایسوس از طراحی مشابه نسل قبلی بهره خواهد برد. با توجه به این موضوع، Zenfone 10 از فرم فکتور کامپکت برخوردار است و در پنل پشتی خود میزبان نیز دو ماژول دایره‌ای شکل دوربین خواهد بود.



در پنل جلویی Zenfone 10 نمایشگر حفره‌دار قرار گرفته است که طبق اعلام رسمی ایسوس، ابعادی برابر با ۵٫۹ اینچ خواهد داشت. متاسفانه هنوز رزولوشن تصویر و نرخ نوسازی این نمایشگر مشخص نشده است. با توجه به خطوط آنتن در فریم دستگاه، به نظر می‌رسد Zenfone 10 از فریم فلزی بهره خواهد برد. در سمت راست بدنه نیز کلید پاور (ادغام شده با سنسور اثرانگشت) و کلیدهای کنترل حجم صدا جای گرفته است. در پخش پایین دستگاه نیز شاهد درگاه USB-C، میکروفون و دریچه اسپیکر هستیم.

شایان ذکر است ایسوس در حال حاضر اعلام کرده است که ایسوس Zenfone 10 از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو، فناوری شارژ بی‌سیم و تثبیت‌کننده تصویر نسل دوم بهره خواهد برد. از آن سو، شایعات نیز ادعا کرده‌اند که این پرچمدار به حافظه رم ۱۶ گیگاباتی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی مجهز خواهد بود. به علاوه، گزارش شده است که Zenfone 10 برای کانفیگ حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۷۴۹ دلاری به فروش خواهد رسید.
ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین