با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
گوشی ریلمی جی‌تی نئو ۶ در اولین تصویر رندری دیده شد
عکس : گوشی ریلمی جی‌تی نئو ۵

ریلمی در ماه فوریه سال جاری میلادی از پرچمدار حال حاضر خود یعنی ریلمی جی‌تی نئو ۵ رونمایی کرد و حالا به نظر می‌رسد این برند در حال آماده‌سازی برای معرفی نسخه جدید این پرچمدار است که احتمالا ریلمی جی‌تی نئو ۶ نام خواهد داشت. براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، امروز اولین تصویر رندری پرچمدار موردانتظار ریلمی در دسترس کاربران قرار گرفت که طراحی پنل پشتی آن را نشان می‌دهد. این تصویر توسط افشاگری برجسته به نام OnLeaks به اشتراک گذاشته شده است که سابقه درخشانی در افشای اطلاعات محصولات فناوری دارد.

همانطور که در این تصویر مشخص است، ریلمی جی‌تی نئو ۶ یک دستگاه نازک خواهد بود که کلید‌های فیزیکی پاور و کنترل حجم صدا در سمت راست بدنه آن قرار گرفته‌اند. ویژگی برجسته پرچمدار ریلمی طراحی دو رنگ آن است که شامل ماژول دوربین مشکی‌رنگ و بدنه سبز رنگ می‌شود. در این راستا، ماژول دوربین ریلمی جی‌تی نئو ۶ از طراحی مستطیلی‌شکل بهره می‌برد که تا فریم دستگاه امتداد پیدا کرده است و به نوعی یادآور طراحی گوشی‌های پیکسل گوگل است.

در سمت چپ ماژول ریلمی جی‌تی نئو ۶ دو حلقه دوربین دیده می‌شود که در آن‌ها سه سنسور جای گرفته‌اند. سمت راست جزیره دوربین نیز حالتی شفاف دارد و میزبان لوگوی اسنپدراگون است که به نظر به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل دو اشاره دارد. این تصویر همچنین تایید می‌کند که ریلمی جی‌تی نئو ۶ از قابلیت NFC پشتیبانی خواهد کرد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین