با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
اپل یک صفحه برای اپلیکیشن‌های خودش ایجاد کرد
عکس : صفحه اپلیکیشن‌های اپل

اپل به تازگی با اضافه کردن بخش جدیدی به وب سایت خود، قصد دارد تا اپل یکیشن‌های اختصاصی خود را به بیش از پیش به رخ کاربران و سیار سازندگان گوشی‌های هوشمند بکشاند. این اپل یکیشن‌ها محدود به آیفون نبوده و تمامی محصولات از جمله آیپد، مک‌ها و اپل واچ‌ها را نیز شامل می‌شود.

به کمک این اپل یکیشن‌ها که در صفحه Apps by Apple معرفی شده‌اند، کاربران می‌توانند با یکدیگر در ارتباط بوده، اقدام به طراحی و ساخت فایل‌های مختلف کرده و خلاقیت‌ها و توان خود را از این طریق به معرض نمایش بگذارند.

در ابتدای این صفحه، اپل یکیشن‌هایی مانند Messages، سافاری، فاینال کات پرو برای آیپد و لاجیک پرو برای آيپد را مشاهده خواهید کرد. در هر یک از بخش‌ها، فلش‌هایی دیده می‌شود که با کلیک کردن یا ضربه زدن روی آن‌ها می‌توانید دیگر اپل یکیشن‌ها در آن دسته را مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده می‌کنید به صورت پیش فرض دسته All فعال بوده و کلیه اپل یکیشن‌ها به این ترتیب به معرض نمایش درمی‌آیند، اما با کلیک کردن روی دسته‌های مختلف مانند مک،‌آیپد، آیفون یا واچ، می‌توانید اپل یکیشن‌های سازگار با آن‌ها را مشاهده کنید.

در انتهای صفحه،‌ لیستی از آيکون اپلیکیشن‌های مختلف به همراه نام آن‌ها را مشاهده خواهید کرد که هر یک از آن‌ها، ‌روی پلتفرمی خاص یا به صورت مشترک روی چند سیستم عامل در دسترس قرار گرفته است.

کمی پایین‌تر، توضیحات کوتاهی در مورد حریم شخصی داده شده و اپل روی این موضوع که همواره یکی از دغدغه‌های این شرکت به حساب می‌آید، تأکید کرده است.

از آن جا که اتحادیه اروپا به اپل فشار آورده است که از سال ۲۰۲۴ باید امکان دسترسی به فروشگاه‌های نرم‌افزاری سوم شخص را به دارندگان آيفون بدهد، این اقدام یک حرکت هوشمندانه و شایان توجه به حساب می‌آید. از سوی دیگر نسخه عمومی آی او اس ۱۷ نیز حدودا یک ماه دیگر به همراه آیفون‌های ۲۰۲۳ از راه می‌رسد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین