با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
نسل جدید ایرپادز پرو با پورت USB-C تغییرات سخت افزاری دیگری را به همراه ندارد
عکس : ایرپادز پرو

شرکت اپل قصد داشته تا در رویداد «Wonderlust» که برای معرفی آیفون ۱۵ و اپل‌ واچ‌های جدید برگزار می‌شود؛ از نسخه‌ای به روزرسانی شده از ایرپادز پرو نسل دوم با پورت USB-C نیز رونمایی کند. به گفته آقای «مارک گرمن» که یکی از خبرنگاران بلومبرگ است؛ این نسل از ایرپادز پرو تغییرات سخت افزاری خاصی را به همراه نداشته و تنها شاهد استفاده از درگاه USB-C برای شارژ هستیم.

آقای «گرمن» در جدیدترین نسخه از خبرنامه «پاورآن» خود، می‌گوید که اپل احتمالا در آینده نسخه‌های معمولی ایرپادز را نیز به پورت USB-C مجهز خواهد کرد؛ اما ایرپادز پرو نخستین محصولی است که به همراه این کیس شارژ جدید روانه بازار می‌شود. این خبرنگار پیش‌تر نیز گزارش داده بود که ایرپادز پرو با پورت USB-C طی این رویداد معرفی خواهد شد؛ با توجه به استفاده تمامی مدل‌‌های سری آیفون ۱۵ از پورت USB-C و بازنشستگی دیرهنگام لایتنینگ، این امر چندان نیز دور از ذهن نبود.

با وجود عدم تغییرات سخت افزاری، باید گفت که ویژگی‌های جدید همچنان به ایرپادز پرو راه خواهند یافت. آپدیت iOS 17 قابلیت‌های متفاوتی را در اختیار کاربران این ایرفون بی‌سیم قرار داده که یکی از جذاب‌ةرین آنها، حالت Adaptive Transparency است. به گفته آقای «گرمن»، احتمالا در آینده شاهد کاهش قیمت ایرپادز‌های معمولی نیز خواهیم بود. رویداد جدید اپل در روز ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) برگزار خواهد شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین