با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تلویزیون هوشمند ردمی اسمارت فایر TV 4K معرفی شد
عکس : تلویزیون هوشمند ردمی اسمارت فایر
.

زیر برند شیائومی، ردمی ، در اقدامی جدید از تلویزیون جدید خود با سیستم عامل FireOS پرده برداشت. دو برند شیائومی و ردمی در حال حاضر تلویزیون‌های گوگل و اندروید خود را در هند عرضه می‌کنند.

معرفی این محصول جدید با سیستم‌ عامل FireOS نشانگر این است که شرکت شیائومی سعی می‌کند تا در محصولات خود تنوع بخشیده و گزینه‌های بیشتری را طبق میل مشتریانش به بازار عرضه کند.

تلویزیون هوشمند ردمی اسمارت فایر TV 4K به صفحه نمایش 43 اینچی با وضوح تصویر 4K، رفرش ریت 60 هرتزی و رزولوشن 3840 در 2160 پیکسلی مجهز شده است. طراحی فلزی بدون حاشیه نمایشگر به همراه پشتیبانی از HDR به گونه‌ای است که تجربه تماشای واقعی را برای بیننده به ارمغان خواهد آورد.



در بخش صوتی، به بلندگوهای استریو دوگانه 24 واتی با سیستم Dolby Audio ،DTS Virtual:X و DTS:HD می‌رسیم. تمامی این موارد تجربه صدای فراگیری را فراهم می‌کنند.

در بخش داخلی این تلویزیون، یک پردازنده 4 هسته‌ای 64 بیتی نامشخصی وجود دارد که با 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه می‌شود.

تلویزیون هوشمند ردمی اسمارت فایر TV 4K به دستیار صوتی داخلی الکسا، حالت تصویر در تصویر، کنترل‌های والدین و غیره مجهز شده است. این تلویزیون با یک کنترل مینیمال همراه با کلید میانبر اختصاصی مخصوص پرایم ویدیو، آمازون موزیک و نتفلیکس به بازار عرضه خواهد شد.

در بخش اتصال، مواردی همچون یک وای‌فای دو بانده، بلوتوث 5.0، سه پورت HDMI 2.1، دو پورت USB، یک پورت اترنت، یک جک هدفون، سیستم میکروکست و ایرپلی 2 حضور دارند. در هنگام بازی نیز می‌توان از تجربه بدون تاخیر و خودکار آن لذت برد.

هنوز مشخص نیست که تلویزیون هوشمند ردمی اسمارت فایر TV 4K در چه زمانی به بازار عرضه شود ولی بر اساس اطلاعاتی که تاکنون کمپانی منتشر کرده است، مشخص شده که این محصول در آینده با قیمت ویژه 24999 روپیه هند به فروش خواهد رسید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین

مقالات و اخبار مرتبط