با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
آژانس فضایی اروپا به ۱۲ نفر برای خوابیدن پول پرداخت می کند
عکس : آژانس فضایی اروپا به ۱۲ نفر برای خوابیدن پول پرداخت می کند
.
پژوهش اخیر آژانس فضایی اروپا باعث شد تا این آژانس به ۱۲ داوطلب بخاطر خوابیدن در رختخواب به مدت دو ماه ۱۸ هزار یورو پرداخت کند.

آژانس فضایی اروپا در بخشی از تحقیقات جدید خود از ۱۲ داوطلب خواسته است تا دو ماه را در رختخواب بگذرانند.

این داوطلبان در حین دراز کشیدن باید دوچرخه سواری و دیگر آزمایش های پزشکی را نیز انجام دهند. همه این موارد نیز همچنان به صورت دراز کشیده انجام میشود. این افراد برای خدمات خود ۱۸ هزار یورو دریافت می کنند.

به گفته آژانس فضایی اروپا این تحقیقات قرار است در اقدامات بالقوه مربوط به مقابله با تغییرات بدن در فضا مورد استفاده قرار بگیرد.

قرار است این تحقیقات به مدت ۸۸ روز و روی ۱۲ داوطلب مرد ۲۰ تا ۴۵ ساله انجام شود. این افراد در حالیکه روی تحت دراز کشیده اند به سمت پایین کج شده و پاهای خود را به سمت بالا نگه می دارند. در همین حالت باید خوردن وعده غذایی، دوش گرفتن و دستشویی رفتن را تمرین کنند. پژوهشگران در این حین روی موضوع جریان خون به سمت سر و از بین رفتن عضله به دلیل استفاده کم نظارت خواهند داشت.

این آزمایش بررسی های خود را روی جنبه های منفی زندگی در فضا متمرکز خواهد کرد. در طول ماموریت های فضایی بدن فضانوردان به دلیل کمبود جاذبه دچار تغییرات زیادی خواهد شد. در این پژوهش محققان تلاش دارند تا اثر دوچرخه سواری جهت مقابله با این تغییرات را بررسی کنند.
ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین