با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تبلت گلکسی تب A9 سامسونگ بی‌سروصدا معرفی شد
عکس : گلکسی تب A9

گلکسی تب A9 به‌عنوان جدیدترین تبلت اندرویدی سامسونگ بی‌سروصدا معرفی شد. این تبلت بدون هیاهوی رسانه‌ای، در وب‌سایت رسمی سامسونگ گواتمالا و آمازون امارات فهرست شده است.

مشخصات گلکسی تب A9

گلکسی تب A9 دارای یک صفحه‌نمایش 8.7 اینچی IPS LCD با وضوح 800 در 1340 پیکسل است. طبق لیست قبلی کنسول گوگل پلی، این تبلت به تراشه هلیو G99 مدیاتک، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در نسخه پایه مجهز است و امکان افزایش حافظه از طریق اسلات کارت microSD وجود دارد. همچنین وب‌سایت آمازون امارات تائید کرده که گلکسی تب A9 و A9+ با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شوند.

گفتنی است سامسونگ ممکن است گلکسی تب A9+ را نیز معرفی کند. این تبلت احتمالا مجهز به نمایشگر 11 اینچی LCD با وضوح 1200 در 1920 پیکسل، تراشه اسنپدراگون 695 با 4/8 گیگابایت رم، تا 128 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از 5G خواهد بود. هر دو تبلت جدید سامسونگ اندروید 13 را در کنار رابط کاربری One UI 5.1 اجرا خواهد کرد. ما هنوز اطلاعاتی درباره دوربین و ظرفیت باتری این دو تبلت نداریم.

به این ترتیب به نظر می‌رسد نمایشگر با وضوح پایین‌تر و تراشه ضعیف‌تر، از بزرگ‌ترین تفاوت‌های این تبلت‌ها با سریGalaxy Tab S9 FE باشد.

قیمت گلکسی تب A9 و زمان عرضه آن

قیمت گلکسی تب A9 با قابلیت اتصال LTE در آمازون امارات 699 درهم (190 دلار) و در وب‌سایت سامسونگ گواتمالا 191 دلار است. انتظار می‌رود که در روزهای آینده جزئیات بیشتری درباره قیمت و زمان عرضه آن در سایر مناطق منتشر شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین