با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
چگونه چهره شخص دیگری را به فیس آی‌دی آیفون اضافه کنیم؟
عکس : فیس آی‌دی آیفون

فیس آی‌دی که از زمان معرفی آیفون X به گوشی‌های هوشمند شرکت اپل اضافه شد؛ حالا یکی از سریع‌ترین و کاربردی‌ترین گزینه‌های امنیت بیومتریک به حساب می‌آید. خوشبختانه، این ویژگی در نسخه‌های جدید iOS محدود به یک کاربر نبوده و اگر تمایل داشته باشید؛ می‌توانید تا چهره افرادی مانند همسر، دوستان یا فرزندان خود را به آن اضافه کنید. البته، باید گفت که این گزینه به شکل محدود قابل استفاده است و تنها می‌توان چهره یک کاربر دیگر را به فیس آی‌دی اضافه کرد. در ادامه، با ما همراه باشید تا نحوه اضافه کردن چهره فرد دیگری به فیس آی‌دی را به شما نمایش دهیم.

چگونه چهره شخص دیگری را به قابلیت فیس آی‌دی آیفون اضافه کنیم؟

برای اضافه کردن چهره اشخاص دیگر به فیس آی‌دی، ابتدا به منوی تنظیمات گوشی مراجعه کرده و سپس وارد بخش Face ID & Passcode شوید. برای دسترسی به این بخش، باید پین کد گوشی خود را وارد کنید.

پس از باز شدن این منو، گزینه Set Up an Alternate Appearance را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه، راهنمای اضافه کردن چهره کاربر به فیس آی‌دی به شما نمایش داده می‌شود. جهت شروع اسکن فیس آی‌دی، روی گزینه Get Started تپ کنید.

پس از اتمام پروسه اسکن، چهره کاربر جدید حالا به فیس آی‌دی گوشی شما اضافه شده و این کاربر امکان آنلاک کردن گوشی شما، دسترسی به پسوورد‌ها جهت AutoFill و استفاده از اپل پی برای پرداخت را خواهد داشت. در پایان، توصیه می‌کنیم تا تنها چهره افرادی که به آنها اعتماد دارید را به گوشی خود اضافه کنید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین