با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
لوگوی جدید لامبورگینی با تغییرات خفیف معرفی شد
عکس : لوگوی جدید لامبورگینی
.

لامبورگینی تازه ترین شرکتی است که تصمیم گرفته دستی به سر و روی لوگوی خود بکشد. این خودروساز ایتالیایی پس از چند سال با اعمال تغییراتی، لوگوی معروف خود را بروزآوری کرده است.



به گزارش سرویس اخبار خودرو سایت شات ایکس و به نقل از آخرین خودرو لوگوی جدید لامبورگینی بیشتر از نظر جزئیات با لوگوی قبلی متفاوت است؛ از این رو برای کشف تفاوت ها باید دقت زیادی به خرج داد. اولین و شاخص ترین تفاوت موجود به تخت تر شدن لوگوی جدید مربوط می شود. در کنار این، لامبورگینی در رنگ های به کار رفته نیز بازنگری کرده و لوگوی جدید طیف متفاوتی از رنگ زرد را داراست. با کمی دقت بیشتر می توان به عریض تر شدن حروف مربوط به نام کمپانی نیز پی برد. این لوگو با رنگ های سیاه و سفید نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همچنین لامبورگینی المان گاو خشمگین را نیز از سپر معروف جدا نموده و آن را به سایت و پست های مرتبط با شبکه های اجتماعی اضافه خواهد کرد.

لامبورگینی معتقد است لوگوی جدید این شرکت، تصویری مینیمال و در عین حال قدرتمند ارائه می کند. این شرکت می گوید به منظور خلق مجموعه ای از لوگوهای جدید برای استفاده در فضای آنلاین با تیم طراحی همکاری کرده است.

همسویی لوگوی جدید لامبورگینی با زبان طراحی محصولات اخیر

خطوط و زوایای تیز از ویژگی های اصلی محصولات اخیر لامبورگینی هستند. به نظر می رسد لوگوی جدید لامبورگینی برای همسویی بیشتر با این محصولات بروزآوری شده است. انتظار می رود این لوگو به تدریج روی محصولات آتی کمپانی نصب شود. به احتمال قوی جانشین هوراکان و نسخه هیبریدی شارژی اوروس اولین مدل هایی خواهند بود که با لوگوی جدید وارد بازار خواهند شد. پس از این دو مدل، نوبت به ریوئلتو V12 و نسخه تولید انبوه کانسپت لانزادور خواهد رسید. لانزادور که نخستین خودروی تمام الکتریکی لامبورگینی لقب خواهد گرفت، برای عرضه در سال ۲۰۲۸ برنامه ریزی شده است. یک سال بعد از این جی تی چهار نفره، نسل دوم اوروس هم با پیشرانه تمام الکتریکی به جمع محصولات کمپانی خواهد پیوست.

ناگفته نماند لامبورگینی دوران بسیار خوبی را سپری می کند. این خودروساز پرطرفدار ایتالیایی توانست در سال ۲۰۲۳ برای اولین بار در تاریخ بیش از ده هزار دستگاه از محصولات خود را بفروشد. اگر بخواهیم دقیق تر باشیم، باید بگوییم این شرکت رکورد فروش ۱۰,۱۱۲ خودرو را در سال ۲۰۲۳ ثبت کرده است. استقبال از لامبورگینی به قدری زیاد است که میزان سفارش برای دو مدل هوراکان و اوروس با سقف تولید برابر شده؛ به عبارتی دیگر امکان خرید این دو مدل برای مشتریان جدید میسر نخواهد بود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین